viernes, 5 de octubre de 2007

-MERMELADA DE FRESA A LAS 4 ESPECIAS


Como me gusta tener mermeladas caseras. Esta me surgió al querer probar con las 4 especias que tengo. Hay que darle salida a las compras culinarias.


Ingredientes:
-550 grs. fresas
-350 azúcar
-1 limón (40 grs. una vez pelado y sin pipos)
-1’25 ml. 4 especias (compuestas de clavo,canela pimienta negra y nuez moscada)
-3 grs. agar-agar

Preparación en thermomix.
-Lavar las fresas y quitarles en pedúculo.
-Verter todos los ingredientes en el vaso,dar 3 golpes de turbo para triturar.
-Seguidamente programar 30 minutos, temperatura 100º, velocidad 1.
-Una vez acabado el tiempo si la notamos un poco líquida programarle 5 minutos a temperatura varoma..
-Disponer en tarros. Etiquetar y guardar.


4 comentarios:

modes amestoy dijo...

hay que aprovechar todo, sin tirar más que lo imprescindible.
En serio, me encanta el cariño que le pones a preparar las cosas.çUN abrazo

gemma dijo...

Hola Boston,
Una pregunta: els llibres de la Donna Hay que tens a la dreta del blog, són en castellà? On els has aconseguit?

Unknown dijo...

Ostres aquesta també me l'apunto. la meva avia també en feia. Pero també intentaré aquesta versió.

Tinc mils preguntes. (si Gemma, encara estic amb el tema! ejeje :P )
Veig a la teva cuina, la Kitchen Aid i la Thermomix. Fas servir les dues?
Jo només vull un sol robot i per cuinar, ja ho faré als fogons. Ara estic entre la Kitchen Aid i la keenwood. Algun suggeriment?
Moltes gràcies per la teva paciencia

Unknown dijo...

ai! ets l'altre Gemma... perdona t'havia confós amb la Gemma Coflent.